ناخن کار در سنندج | بهترین ناخن کار سنندج مجهز ترین سالن کاشت ترمیم و ژلیش ناخن در سنندج با بهترین مواد و بالاترین کیفیت در انجام کار 100% تضمینی
بوکی سنه بوکی سنه بوکی سنه
ویدیو معرفی

این صفحه را به اشتــراک بگذارید

ناخن کار در سنندج | بهترین ناخن کار سنندج



خدمات کاشت ناخن در سنندج

خدمات کاشت ناخن در سنندج در مجهز ترین سالن کاشت ناخن سنندج با بهترین و زیبا ترین مدل ها و طرح های کاشت ناخن 5 درصد تخفیف ویژه معرفی از طرف وبسایت بوکی سنه 

با مدیریت خانم شکیلا

رزرو و استعلام قیمت کاشت ناخن در سنندج    09185180811

کاشت ناخن در سنندج

کاشت ناخن روشی برای اصلاح و زیبایی ناخن هاست. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد.

کاشت ناخن در سنندج

بهترین ناخن کار سنندج کیست؟

بهترین ناخن کار سنندج را میتوانید با تماس با شماره فوق جویا شده و در این مرکز نیز نوبت رزرو نموده و نمونه کار ها را از طریق اینستا یا واتساپ مشاهده فرمایید.

بهترین ناخن کار سنندج کیست؟

انواع کاشت ناخن در سنندج :

 

کاشت پودری:

ژلیش

کاشت پودری ناخن در سنندج:

یکی از محبوب ترین و معرف ترین مدل ها کاشت پودری است . این مدل متشکل از یک مایع مونومری و یک پودر پلی مری است که روی ناخن های شما قرار گرفته و سپس با سوهان کشی فرم دهی میشود.این نوع از کاشت به دلیل استحکام یکی از سخت ترین مدل و تکنیک کاشت میباشد و همین استحکام بالا باعث ماندگاری سه الی چهار هفته ای ان بر روی ناخن های شما میشود.

این مدل برای کسانی که ناخن های شکننده و ضعیف دارند هم پیشنهاد میشود و علاوه بر این برای کسانی که عادت به جویدن ناخن هایشان دارند بسیار مناسب به دلیل اینکه این نوع کاشت سخت و محکم است و به راحتی جویده نمیشود.

جدا از مزایای هر کار باید به معایب ان هم اشاره شود ،در اینجا لازم به ذکر است که کاشت ناخن در سنندج به روش پودری به دلیل سخت و محکم بودنش نیازمند یک ناخن کار حرفه ای برای ریمو کردن است و اگر به طور حرفه ای برای ریمو عمل نشود ممکن آسیب جدی به ناخن های شما بزند

 

ژلیش ناخن در سنندج

کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود.

این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش(Uv) و یا یک نور LED  دارد. ژلیش به دلیل وزن سبکی که دارد کمتر باعث ناراحتی شما میشود و همچنین بر خلاف سایر موارد کاشت به دلیل بوی کمتر برای کسانی که حساسیت به بوی مواد شیمیایی دارند مناسب تر است،خیلی طبیعی به نظر میرسد و آسیبی به ناخن های شما نمیزند و در واقع بع عنوان یک محافظ بر روی ناخن های عمل میکند و مناسب برای ناخن های ضعیف و شکننده است.

ژلیش ناخن در سنندج

هزینه کاشت ناخن در سنندج

هزینه کاشت ناخن در سنندج بسته به مدل و نوع کاشت ناخن متفاوت میباشد اما مرکز کاشت ناخن بوکی سنه با بهترین موارد متعهد میشود پایین ترین قیمت بازار را برای مشتریان خود در نظر گرفته و برای دفعات بعد نیز تخفیفات ویژه قائل شود

کاشت ناخن دخترانه در سنندج

کاشت ناخن دخترانه در صورتی که شما روش قالبی را برای زیباتر کردن ناخن های خود انتخاب کرده اید بهتر است بدانید که این روش دوام چندانی ندارد. در صورت استفاده از این روش ناخن شما ممکن است خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید بشکند و آسیب ببیند. اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد.

از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد.

کاشت ناخن دخترانه در سنندج

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند.

یکی از روش های کاشتن ناخن، کاشت ناخن دخترانه می باشد. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند. مثل استفاده از انواع پولک یا مهره.

مشاوره تلفنی جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 09036977430 تماس حاصل فرمایید.بهترین تلار باغ اتلیه ارایشگاه متناسب با بودجه شما

شماره تماس : 09185180811

 آدرس : سنندج خیابان شریف آباد


ویدیو معرفی

این صفحه را به اشتــراک بگذارید

باسلام لطفا از درج نظرات توهین آمیز و مغایر با قوانین خوداری فرمایید.

هرگاه دیدگاهم تایید شد، من را از طریق ایمیل مطلع کن